Gepost door Gustaaf Leenders maandag, juni 06, 2005

Het slot

http://www.debaasjes.nl/
http://www.debaasjes.nl/

Aan alles komt een einde. Ook aan de slechte zaken op deze wereld, dus ook aan Wilhelmina. Een kleine vier jaar heb ik hier bijna dagelijks voor grote en kleine onzin gezorgd. Maar nu, na al die tijd begint het me zwaar te vallen om deze burelen elke dag weer in mijn eentje te vullen. Verder is de concurrentie moordend tussen de 2349273518349 weblogs die Nederland momenteel telt. Daarom is het nu een goed moment om te stoppen.......Moet u daarom de irritante meuk van Gustaaf missen? Neen, want Gustaaf gaat gewoon door, alleen niet meer hier. Bij ‘de baasjes’kunt u zich vanaf nu elke dag boos maken om mijn postjes.......Betekend dit dat Wilhelmina helemaal dood is? Nee, de woensdagmiddagpost gaat gewoon door en wat ander zaken zullen hier ook nog wel verschijnen, en wie weet wat d’n toekomst hier nog brengt. Ik hoop van harte dat ik alle vaste bezoekers (Jos, Jules, Ellen, Willy van Reem talma, Lady P, Bas, Q, Calm Pear, T-Jo, Cime, de P uit W en al die ander die ik nu vergeet) ook tegenkom bij ‘de baasjes’. En voor de mensen die niet meegaan "het ga jullie goed"

Op de koop toe krijgt u daar ook nog te maken met:

Slagers & Stubbe (de oer baasjes)

De onnavolgbare Jaspi1 (Spinhoven)

Columnist Niels

De altijd verrassende Vosselmans (spauwhanen)

De Legendarische Remco Sikkema (als ie de tijd vindt)

Het stamcafe (voor de laatste roddels)

Zoey (want die gaat natuurlijk ook gewoon mee)

|

Over mij

Mijn foto
Dit is de senior computerclub O.T.V.vanuit het katholieke verzorgingshuis St Lambertus te Borkel & Schaft. En voortgekomen uit knutselclub O.T.V wat betekent ontspanning na tucht & vlijt.

Archief

geografisch

free counters