Gepost door Gustaaf Leenders woensdag, februari 23, 2005

Vrouwvriendelijk (De week 8 negert)



Vanmiddag zat ik tijdens het avondeten hier in de jagershof (aula St.lambertus) langs Sjaan Snott. Tussen de soep en aardappels door vroeg ik haar “Sjaan wat zoekt een vrouw in dit leven?” Resoluut antwoordde Sjaan op mijn vraag “Gustaaf, de moderne vrouw zoekt maar naar twee zaken op deze wereld en dat is A: een rijke boer(maakt niet uit hoe hij eruitziet) of B: een stevige neger en voor de rest is een professioneel strijkijzer ook nooit weg”......Tsja, en daar sta ik nu! Voor een rijke boer kan ik natuurlijk niet zorgen, maar een pronte neger.......Daarom vanaf nu elke week speciaal voor de vrouwelijke bezoekers van Wilhelmina......Een pik zwarte neger.

|

Over mij

Mijn foto
Dit is de senior computerclub O.T.V.vanuit het katholieke verzorgingshuis St Lambertus te Borkel & Schaft. En voortgekomen uit knutselclub O.T.V wat betekent ontspanning na tucht & vlijt.

Archief

geografisch

free counters