Gepost door Gustaaf Leenders maandag, februari 21, 2005



Velen kunnen zich nog herinneren dat ik beloofde om meer vrouwvriendelijke postjes op Wilhelmina te plaatsen. Maar beloven was een ding, doen is echter iets anders. Wat moest ik in hemelsnaam als vrouwvriendelijk materiaal gebruiken???? Gelukkig gaan twee dames van onze computer club “Ontspanning na Tucht en Vlijt” uitkomst bieden. Het heeft me afgelopen carnaval wel een heus charme offensief gekost en vandaag als klap op de vuurpijl ook nog eens een fles zwarte kip advocaat en een fles VIVO huismerk sherry maar de kogel is door de spreekwoordelijke kerk. Sjaan Snott en Mia Bats gaan me helpen met inhoud en de verpakking. Het resultaat zal er dan ook naar zijn, ze gingen bijvoorbeeld meteen aan de slag met het legendarische fotobewerkings programma paintshop om hun eigen foto artistiek te verfraaien............Dames......hulde.

|

Over mij

Mijn foto
Dit is de senior computerclub O.T.V.vanuit het katholieke verzorgingshuis St Lambertus te Borkel & Schaft. En voortgekomen uit knutselclub O.T.V wat betekent ontspanning na tucht & vlijt.

Archief

geografisch

free counters