Gepost door Gustaaf Leenders woensdag, oktober 13, 2004

Filmpje



Vanavond was er op het ongeevenaarde VPRO programma 'RTL boulevard' een item te zien over homofielen in de voetbalwereld, of beter gezegd het ontbreken daarvan. Want waar in het dagelijkse leven volgens de laatste statistieken ongeveer 10% van de bevolking van de roze driehoek moet zijn, daar heb je in de voetballerij niet een iemand rondlopen die ook maar de kleinste hang naar hetzelfde geslacht heeft. Op zijn minst een vreemde constatering, en waarmee ik dus ook geen vrede kon hebben. Uren en uren heb ik de krochten van het internet doorzocht. En ik heb hem gevonden, de eerste homo die er ooit een voetbalveld heeft betreden............ Tsja, en u raad het al, het is weer eens een japanner.

|

Over mij

Mijn foto
Dit is de senior computerclub O.T.V.vanuit het katholieke verzorgingshuis St Lambertus te Borkel & Schaft. En voortgekomen uit knutselclub O.T.V wat betekent ontspanning na tucht & vlijt.

Archief

geografisch

free counters