Gepost door Gustaaf Leenders dinsdag, oktober 19, 2004



Door al de consternatie rond om het 'functionele gebeuren' ben ik glad de verjaardag van ons aller wilhelmina vergeten. Het is namelijk ruim drie jaar geleden dat dit weblog het levenslicht zag en nu meer dan 100.000 bezoekers en ruim 4200 postjes later, bestaat Neerlandsch eerste bejaarden weblog nog steeds. Maar wat moet er nu verder met dit weblog, wat tevens een van de oudste van Nederland is. Voor de toekomst heb ik nog enkele spectaculaire en nieuwe items in het verschiet. Maar wat denkt u, dat er met Wilhelmina moet gebeuren? Moet er meer gedaan worden aan de functionele zaken op dit log of zijn juist educatieve dingen belangrijker? Ik hoor het graag.

|

Over mij

Mijn foto
Dit is de senior computerclub O.T.V.vanuit het katholieke verzorgingshuis St Lambertus te Borkel & Schaft. En voortgekomen uit knutselclub O.T.V wat betekent ontspanning na tucht & vlijt.

Archief

geografisch

free counters