Gepost door Gustaaf Leenders maandag, augustus 30, 2004

Ojee........



"Het lijkt mij eventueel leuk en spannend, als er zowel mannen en vrouwen reageren.

Ik ben dus bisexueel en vind het lekker om met een vrouw te vrijen. Het zou leuk zijn om een vrouw te leren kennen en daar regelmatig mee te kunnen vrijen, eventueel in het bijzijn van mijn of haar man.

Voor mannen is dit eigenlijk hetzelfde. Een man die er geen moeite mee heeft om mij regelmatig alleen te bezoeken, en ook nog eventueel open staat voor een trio samen met mijn man, is de optimale situatie."
(XXX - open dir.)

|

Over mij

Mijn foto
Dit is de senior computerclub O.T.V.vanuit het katholieke verzorgingshuis St Lambertus te Borkel & Schaft. En voortgekomen uit knutselclub O.T.V wat betekent ontspanning na tucht & vlijt.

Archief

geografisch

free counters