Gepost door Gustaaf Leenders maandag, augustus 23, 2004



Het is bijna drie jaar geleden dat ik starte met Wilhelmina. Begonnen bij Xanga maar na een aantal maanden overgestapt naar het alom bekende Blogger. Nu bijna 4000 postjes later (bij Blogger) heb ik in die tijd de nodige problemen gehad met hetzelfde Blogger en natuurlijk niet te vergeten ook met de comment dingetjes en de gratis hoosters. Maar wat nu, is het tijd voor iets anders of moet Wilhelmina op deze wijze doorgaan? Bent u in het bezit van een redelijk lopend log of heeft u plannen om iets nieuws te op te starten en heeft u de nodige kennis van HTML, laat het mij maar eens weten. Maar ook als u zelf het weblog pad wilt betreden of u logt al maar wilt wel eens ergens anders een postje plaatsen, dan ben ik daar ook benieuwd naar. Een ding is zeker, het ‘solo loggen’ is achterhaald. De concurrentie in de overbevolkte log wereld is moordend en stilstand is achteruitgang. Laat uw opmerking achter in de comments en uw stoute plannen kunt u kwijt in "Gustaaf’s mailbox"

|

Over mij

Mijn foto
Dit is de senior computerclub O.T.V.vanuit het katholieke verzorgingshuis St Lambertus te Borkel & Schaft. En voortgekomen uit knutselclub O.T.V wat betekent ontspanning na tucht & vlijt.

Archief

geografisch

free counters