Gepost door Gustaaf Leenders maandag, juli 05, 2004

Een aantal maanden geleden startte ik in het diepste geheim een onderzoek naar het ranzigste van het ranzigste de "open dir." Voor ik mijn wetenschapelijke werk begon had ik een calculatie gemaakt van hoeveel "open dir's" er wereldwijd ongeveer moesten bestaan. Ik kwam op een aantal van plus minus vijftig. Nu vier maanden later moet ik deze rekenformule echter bijstellen. Want na grondig onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat er minstens 175 "open dir's" moeten zijn her en der verspreidt over het internet. En wij van Wilhelmina gaan over deze verborgen wereld van het internet nu een grondig boekje open doen.
Open dir.1 XXX
Open dir.2 XXX

|

Over mij

Mijn foto
Dit is de senior computerclub O.T.V.vanuit het katholieke verzorgingshuis St Lambertus te Borkel & Schaft. En voortgekomen uit knutselclub O.T.V wat betekent ontspanning na tucht & vlijt.

Archief

geografisch

free counters